Szanowni Klienci,
Zakład Komunalny w Kostrzynie informuje, że uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Platforma Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępna jest poprzez stronę internetową https://www.zkkostrzyn.pl/ z panelu o nazwie „eBOK” lub bezpośrednio pod adresem https://ebok.zkkostrzyn.pl/
Korzystanie z e-BOK wymaga uprzedniej rejestracji osobiście w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn i założenia Konta, lub poprzez podpisanie wypełnionego dokumentu podpisem elektronicznym i przekazanie do adresata.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta Zakładu Komunalnego w Kostrzynie tel. 61 669-89-20
Zachęcamy do rejestracji i korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Regulamin eBOK oraz dokumenty do pobrania
Rozwiązania jakie dedykujemy Państwu umożliwiają m.in.:
– dokonanie zmian niektórych danych ewidencyjnych;
– sprawdzanie salda Klienta;
– korzystanie z E-Faktura;
– sprawdzanie statystyk zużycia wody i/lub ścieków;
– podgląd dokonanych płatności;
– dostęp do danych archiwalnych – historia fraktur i wpłat;
– dostęp do przypisanych punktów poboru wody.